SEO – Ce faci daca nu ai trafic pe site?
SEO-ul este cea mai importanta parte in realizarea unui site. Acesta are rolul de a afisa site-ul tau in motoarele de cautare (Google). Daca acesta este realizat corect, vei obtine un scor de performanta si calitate mai mare.
Google foloseste un algoritm si diferite criterii pentru a lista site-urile. Odata ce avem indeplinite aceste criterii cu siguranta site-ul tau nu se va pierde in nenumaratele pagini de rezultate. Algoritmii Google se actualizeaza constant, acesta fiind principalul motiv pentru care SEO-ul necesita o atentie deosebita.
Pentru noi, anul 2020 a inceput in forta. Multe proiecte si multi clienti fericiti. Wallart, South East Customs, Royal Synergy, Traditii Oltenesti sunt doar cateva dintre proiectele pe care le-am derulat cu succes pana in prezent.
Fiecare proiect a venit cu provocarile lui, dar provocarea constanta pentru fiecare website realizat este SEO-UL. Pentru curiosi, SEO-ul se traduce prin optimizarea paginii pentru motoarele de cautare folosind cuvinte cheie si nu numai.
Ce presupune SEO pentru website-uri:
Cuvinte cheie. Nu este suficient sa pui un cuvant cheie in metadescrierea afisata de catre Google. Acesta trebuie sa fie ales cu atentie astfel incat sa fie in topul cautarilor potentialilor clienti. De asemenea, cuvantul cheie trebuie sa se regaseasca si in textul afisat pe pagina, de preferat, chiar in introducere.
Atribute pentru imagini. Stim deja ca in momentul indexarii unui website, Google indezeaza si imaginile folosite la construirea acestuia. De aici necesitatea si ambitia echipei Kelton de a realiza un design unic si personalizat pentru fiecare website. Atributele sunt cele care ajuta motoarele de cautare sa inteleaga ce reprezinta imaginea si de ce este asociata cu site-ul dumneavoastra.
Continutul. Google este in permanenta schimbare urmarind sa furnizeze utilizatorilor de internet informatii cat mai relevante. In medie, o pagina web, optimizata din punct de vedere al continutului trebuie sa continta aproximativ 2000 de cuvinte. Atunci Google intelege ca informatia prezentata de catre site-ul tau este una documentata si bine aprofundata. Minumul de cuvinte acceptat pentru a obtine un scor SEO ridicat este de 300 de cuvinte/ pagina.
Linkuri. Interne sau externe, ambele ajuta la optimizarea interactiunii website-ului dumneavoastra cu motoarele de cautare. Link-urile interne contribuie la o mai buna experienta a utilizatorului care va putea accesa mai usor informatia din site-ul dumneavoastra, in timp ce linkurile externe ajuta motoarele de cautare sa identifice site-ul ca fiind unul de reper in domeniu.
De ce sa tii cont in momentul in care construiesti un website si iti doresti o optimizare SEO cat mai buna:
Ca un mic rezumat al acestui articol, SEO-ul insemna mai exact o promovare a site-ului tau avand in vedere pozitionarea acestuia in top-ul rezultatelor motoarelor de cautare. Acesta este cel mai important aspect, fara de care o afacere nu se poate promova eficient si constant.
Odata ce site-ul ta va aparea in primele pagini Google, vei avea mai multe sanse ca utilizatorii care sunt interesati de serviciile/produsele tale sa le gaseasca mai usor. De aceea majoritatea companiilor cauta firme specializate care cunosc secretele acestui domeniu si pot sa promita cele mai bune performante pentru orice brand.
Suntem aici pentru tine!