Importanta Logo-urilor
Oriunde ai fi sau oriunde te-ai duce esti inconjurat de logo-uri. Le poti vedea pe produsele pe care le cumperi, pe masini, pe hainele pe care le porti si in multe alte situatii. Este evident ca orice afacere are nevoie de un logo. Fie ca isi desfasoara activitatea in mediu online sau offline, aceasta are nevoie de o identiate vizuala pentru a creea un brand puternic si usor de recunoscut.
Importanta Logo-urilor in afaceri
Logo-ul este un element grafic care reprezinta in mod direct si inteligent afacerea ta. Acesta trebuie sa aiba un impact aspura clientilor tai si trebuie sa fie usor de identificat si de retinut.
Un logo trebuie sa evidentieze semnificatia numelui si activitatea afacerii tale. Acesta transmite emotii, trairi si sentimente. Intr-un cuvant, un logo trebuie sa ilustreze o poveste. Fiecare linie, litera, cerc are o importanta in acel logo. Spre exemplu liniile oblice garanteaza progresul afacerii tale.
Usor de identificat. Simplu. Diferit.
Acestea sunt cele mai importante criterii pe care trebuie sa le respecti atunci cand realizezi un logo. Cu cat acesta este mai simplu cu atat poate fi identificat si retinut de catre clientii tai mai repede. De asemenea, acesta trebuie sa se diferentieze fata de alte logo-uri pentru a nu crea confuzie in randul consumatorilor si pentru ca afacerea ta sa ramana intiparita in mintea acestora. Gandeste-te ca esti la inceput de drum in afaceri, dar tu iti doresti un logo asemanator cu al unei compani mai mari si mai vechi pe piata. Majoritatea clientilor vor asemana logo-ul tau cu acea companie si nu isi vor aminiti usor de afacerea ta.
Despre logo-ul de la Kelton
Logo-ul nostru este reprezentat de programele pe care noi le folosim pentru a creea website-uri, logo-uri, elemente grafice, promovare online, social media si video-uri. Fiecare litera insemna ceva: K este culoare de la WordPress platforma in care realizam site-uri, litera E reprezinta promovarea online prin Google, litera L are pe fundal culoarea de la Adobe Illustrator program pentru realizarea design-ului grafic, T reprezinta culoarea de la Instagram pentru promovoarea pe social media la care se alatura si litera T avand culoarea de la Facebook, iar ultima litera N este reprezentata de programul Adobe Affter Effect in care realizam cele mai frumoase video-uri de prezentare sau promovare.
Povestea Kelton
Kelton este o strada aflata in Los Angeles. Este strada pe care CEO-ul companiei a locuit cand a decis infiintarea unei agentii de digital marketing. ”Fiind prima experienta traita pe un nou continent, intalnind noi culturi si interactionand cu oameni cu un mindset diferit fata de cel cu care eram obisnuita, mi-am dorit sa transpun in agentie sentimentele si experientele traite acolo. Prin urmare, Kelton simbolizeaza deschiderea fata de noi provocari, bucuria si entuziasmul simtit pentru fiecare nou proiect si implicarea pe care o demonstram in dezvoltarea acestuia.”
Ce ofera compania noastra?
Pentru a realiza logo-uri de calitate care sa aiba un impact asupra clientilor tai, graficieni de la Kelton se axeaza in prima faza pe dorinta si viziunea ta, dupa care acestia vor contura ideile si viziunile tale pentru a realiza un logo care sa iti reprezinte afacerea. Anul acesta am inceput cu foarte multe proiecte pe care le-am dus la bun sfarsit si am reusit sa aducem un plus de culoare in afacerile clientilor nostrii. Printre acestia se numara: WallArt Design, Royal-Syergy, SouthEast Customs, CleanService, PowerClean etc.
De ce sa apelezi la un expert?
Echipa noastra cunoaste foarte bine fundamentele crearii unui logo avand toata experienta necesara pentru a crea o identiate vizuala cat mai apropiata de activitatea afacerii tale. Cum am spus mai sus acestea trebuie sa aiba o poveste, conturata cu ajutorul font-urilor, culorilor, liniilor ,formelor etc. Designerii nostrii sunt experti in acest domeniu avand o creativitate nemarginita si o viziune completa a tot ceea ce inseamna un logo. Cam asa stau lucrurile si aici: noi aducem afacerii tale un surplus de valoare.
Nu ai solutii?
Principalul nostru scop este sa obtinem satisfactia fiecarui client de al nostru. Fata de celelalte firme de digital marketing, noi punem foarte mult accent pe comunicare in relatia noastra cu fiecare client. Ne apropiem de clientii nostri pentru a le intelege dorintele, ideile si viziunile. Majoritatea companiilor nu isi asuma acest lucru, livrand cat mai repede materialele de care ai nevoie, din dorinta de a face cat mai multe vanzari intr-un timp relative scurt. Procesul de creatie a unei imagini vizuale il puteti gasi pe pagina de grafic design de pe website-ul nostru. Parcurgem fiecare etapa in parte pentru a livra clientilor nostri materiale de calitate care iti vor spori afacerea. Cu cat un logo este mai placut vizual, cu atat acesta va ramane intiparit in mintea clientilor tai, iar tu vei avea parte de o vizibilitate mai mare a afacerii tale.
Afla istoria celor mai importate logo-uri
Apple
“Rob Yanov, designerul care a realizat logo-ul Apple, a declarat ca ideea i-a aparut nu tocmai intâmplator. „Am vrut de la inceput sa folosesc un mar pentru logo. Am cumparat mai multe, le-am pus intr-un bol si am stat câteva zile sa ma gândesc cum as putea face o imagine simpla, iconica. Intr-o zi, am muscat un mar si mi-a venit ideea. Bite (muscatura – in româna) suna aproape la fel ca termenul Byte din software. Asa am ajuns sa folosesc un mar muscat”, a declarat acesta.”
Mercedes-Benz
“Gottlieb Daimler, unul din fondatorii Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) a folosit acest simbol pe o carte postala adresata sotiei sale in anii 1870. Acesta i-a spus sotiei ca acea stea avea sa straluceasca glorios peste fabrica sa de productie. In anul 1909, steaua in trei colturi a devenit marca inregistrata, urmand a fi folosita pe grila radiatoarelor incepand cu anul 1910. Steaua reprezinta un simbol al principiului Daimler pe pamant, in apa si in aer.”
Nike
“Logo-ul Nike este extrem de simplu, de aceea este si atat de eficient. Nike este zeita victoriei in mitologia greaca, iar logo-ul companiei rezulta din aripa acesteia, denumita „Swoosh”. Conform mitologiei Greciei Antice, acest Swoosh motiveaza luptatorii si le confera o putera imensa.”
McDonald's
“In 1962, cei de la McDonald’s l-au angajat pe psihologul Louis Cheskin sa-i consilieze cu privire la identitatea vizuala. Cheskin le-a sugerat sa inlocuiasca vechiul logo (care reprezenta un bucatar stilizat) cu doua arcuri aurii, care formeaza litera „M”. Cheskin credea ca forma arcurilor aminteste de forma sânilor, care stârneste apetitul si le reaminteste oamenilor, inconstient, de copilarie. Acest fapt poate parea amuzant, dar este un lucru cât se poate de serios.”