Ce informatii trebuie sa am pe un website bun?

Cartea de vizita a secolului 21

Dezvoltarile tehnologice din ultimul deceniu, suprapuse cu vremurile instabile pe care le traim au reusit sa mute foarte multe businessuri in online. Asadar, importanta prezentei in online a afacerii tale nu mai este un secret. Cu multe canale de social media disponibile in ziua de astazi precum, Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn si noul venit, Tik Tok, nu trebuie sa uitam de „parintele” promovarii online: website-ul.

Dupa cum am mentionat anterior, exista multe posibilitati de marketing online. Deci, te intrebi, cu atatea variante posibile, de ce mai este nevoie de un website? Ei bine, site-ul este echivalentul unei carti de vizita in online. Asadar, acesta trebuie sa te recomande si sa reprezinte afacerea ta cat mai precis cu putinta. Noi iti sarim in ajutor cu 7 sfaturi pentru un website care sa nu se piarda in anonimat in marea de rezultate de pe Google.

Cum sa creezi o identitate pentru brandul tau?

In filozofie, identitatea este definita ca fiind o serie de elemente care impreuna formeaza o entitate definibila si recognoscibila. Desi suna putin pompos, aceasta definitie se poate simplifica si aplica cu usurinta si in webdesign.

„In webdesign, identitatea este o serie de elemente prezente pe site care impreuna formeaza o enitate definibila si recognoscibila.” Sau, in termeni specific marketingului online, aceasta serie de elemente este cunoscuta sub numele de brand identity.

Iata ce trebuie sa incluzi pe site pentru a iti exprima corect identitatea:

Brand_kelton

Cine esti?

Adica, care este misiunea ta? Care sunt valorile tale, personalitatea si vocea brandului tau si nu in ultimul rand, ce face brand-ul tau sa fie unic?

Ce faci?

Ce servicii poti oferi clientilor tai si ce nevoi ale acestora poti sa satisfaci cu produsele/serviciile tale furnizate de compania ta?

Cum arati?

Daca activitatea ta ar putea fi comprimata intr-o imagine, care ar fi aceasta? Logo-ul este una dintre principalele elemente care compun identitatea unui brand.

Cum creez pagini atragatoare?

User interface_Kelton

Odata ce ai definit clar cine esti si ce faci, acest mesaj trebuie sa ajunga la vizitatorii site-ului in cel mai simplu, direct si concret format posibil. Asa ca, pasul doi este crearea unei pagini atragatoare, dar mai ales, usor de navigat.

In termeni de marketing online aranjarea informatiilor si a butoanelor in pagina este cunoscuta sub numele de user interface (UI). Aceasta ar trebui sa comunice valorile brand-ului si sa consolideze increderea utilizatorilor. Totodata, un design bun este un design emotional. Utilizatorii asociaza sentimente bune cu marci care le vorbesc la toate nivelurile si pastreaza vie magia experientelor placute si fara intreruperi.

Cateva aspecte de care trebuie sa tii cont atunci cand creezi UI:

Vizitatorilor nu le pasa atat de mult de frumusetea design-ul tau. Cand acceseaza un site, ei sunt interesati sa gaseasca cu usurinta informatiile pe care le cauta. UI -urile ar trebui, de asemenea, sa fie placute si sa cuprinda informatii relevante.
La fel ca in viata, avem nevoie de trei secunde pentru a ne forma o prima impresie. De accea, este foarte important ca Homepage-ul sa fie foarte clar structurat si explicit, astfel incat utilizatorul sa inteleaga din primele secunde cu ce ii poti fi de ajutor.
Utilitatea informatiilor prezentate prin intermediul website-ului este strans legata de asezarea in pagina. Spatierea, culoarea, fontul, textura trebuie sa faciliteze eficacitatea site-ului.

De ce am nevoie de un blog?

Blogul este unul dintre cele mai folosite si utile elemente de marketing online. De ce? Pentru ca face posibila actualizarea informatiilor in timp scurt, ajuta brand-ul sa isi formeze si sa isi pastreze comunitatea, imbunatateste identitatea marcii.

Ce cuprinde pagina de contact?

Daca primii pasi sunt urmati cu atentie, atunci cu siguranta ca ati reusit sa transformati vizitatorul site-ului in client. Asadar, datele de contact trebuie sa fie la indemana clientului pentru ca acesta sa poata contacta cu usurinta. Aceste date trebuie plasate strategic si trebuie sa fie vizibile. In caz contrar, desi vizitatorul este convins de calitatea produselor/serviciilor tale, nu va putea beneficia de ele.

De ce trebuie sa creezi legaturi cu social media?

Poate ca vizitatorul nu este inca convins 100%. Poate ca doriti sa cresteti identitatea si imaginea brand-ului. Poate ca produsele/serviciile furnizate se incadreaza mai bine pe alte platforme online. De exemplu, daca aveti o companie de design interior, continutul s-ar potrivi mai bine pe Pinterest. Daca va ocupati de produse de infrumusetare, grupul tinta pentru aceste produse este mai activ pe Instagram.

Indiferent care este motivul, prezenta pe alte retele de socializare este vitala in ziua de astazi. Dupa cum am mentionat la inceput, website-ul este cartea de vizita digitala ce trebuie sa indrume clientul. De acceea, linkurile spre Facebook, Instagram, Twitter sau altele nu trebuie sa lipseasca de pe site.

Cateva avantaje ale folosirii altor retele sociale in marketing online:

  • Creste vizibilitatea brand-ului

  • Consolideaza relatia cu consumatorii

  • Ofera acces la statistici

  • Faciliteaza feedback-ul direct de la clienti

social media_Articol Kelton

Ce inseamna FAQ?

„FAQ” reprezinta intrebarile frecvente adresate pe site. O pagina cu intrebari frecvente de pe site-ul tau web este o colectie organizata de informatii valoroase pe care clientii le solicita despre produse si servicii. Aceasta pagina este o modalitate utila de a organiza aceste informatii. Paginile cu intrebari frecvente pot oferi o multime de avantaje, inclusiv:

  • Imbunatateste experienta clientului
  • Ofera informatii rapide pentru a ajuta clientii sa ia o decizie de cumparare
  • Reduce timpul necesar angajatilor pentru a raspunde la intrebari simple
  • Sporeste vizibilitatea online pe Google si pe alte motoare de cautare
  • Creste vanzarile, deoarece oamenii vor avea informatii de baza pentru a lua o decizie

Ce inseamna SEO?

Ei bine, daca totul este pregatit in asa fel incat continutul sa ajunga in cel mai optim mod posibil catre clienti, ultimul, dar nu cel din urma pas, este sa ne asiguram ca site-ul este vizibil. Cum facem asta? Prin folosirea unor cuvinte cheie care cresc popularitatea site-ului pe motoarele de cautare sau, pe numele sau mic, SEO.

Care sunt beneficiile unui SEO facut corect?

SEO_Kelton
  • SEO vizeaza trafic de calitate. Spre deosebire de marketing-ul traditional care implica contactarea consumatorilor, indiferent daca doresc sa auda de la tine sau nu, metodele de SEO directioneaza publicul pe site-ul tau, doar atunci cand acestia cauta o informatie specifica.
  • Nu trebuie sa platiti pentru anunturi in SEO. Clasamentele organice Google se bazeaza in totalitate pe ceea ce algoritmul sau determina a fi cele mai bune rezultate pentru orice cautare.
  • SEO duce la o experienta mai buna a utilizatorului. Exista multe modalitati prin care va puteti imbunatati site-ul si maximiza experienta utilizatorului. Acestea includ furnizarea de informatii relevante, fotografii sau videoclipuri conectate intre ele pentru a sustine textul, pagini web usor de navigat sau site-uri web adaptate dispozitivelor mobile pentru potentialii clienti.
  • SEO creste credibilitatea brand-ului.
  • Poate creste numarul de urmaritori pe alte retele sociale.
  • Creste viteza de navigare a site-ului.

Asadar, pasii de urmat pentru a creea un website eficient sunt in aparenta simpli. Daca ai constientizat importanta unei strategii de marketing online, dar nu stii care ar fi varianta optima pentru afacerea ta, urmatorul pas este sa apelezi la un specialist.

Cere oferta personalizata