Cum imi pot instala un Facebook Pixel?

1. Provocarile Internetului pentru advertiseri

Într-o lume în care digitalizarea a devenit o normalitate, iar retelele sociale principalele mijloace prin care indivizii îsi contureaza o identitate in mediul online, companiile sunt  nevoite sa gaseasca noi mijloace prin care sa atraga atentia clientilor asupra produselor lor. Dar ce se întampla in momentul in care indivizii nu mai au incredere in companii si deja cunosc strategiile utilizate in campaniile publicitare? Probabil ar trebui sa induca subliminal existenta unui produs pe piata: cu cat privitorul il vede, chiar si în mediul online, destul de des, se obisnuieste cu prezenta lui, iar sansele ca în viitor să achizitioneze produsul/serviciul sunt mai mari. Ce legatura are tot ce am spus pana acum cu titlul articolului? Ei bine, în demersul nostru de capturare atentiei clientului, Facebook Pixel s-ar putea sa fie un adevarat erou. Sa vedem si de ce.

Un potential client pregatit sa achizitioneze un produs
 2. Ce este Facebook Pixel?

Cunoasteti acel moment in care intrati pe un site, vizualizati un anumit produs, insa iesiti fara sa achizitionati, corect? Ce se intampla in momentul in care intrati pe Facebook? Se intampla cumva sa observati, subtil, o reclama chiar cu produsul pe care l-ati observat pe site-ul anterior? Stim ca pare dubios, insa nu, telefoanele voastre nu sunt ascultate. Dar, totusi, cum putem explica fenomenul? Practic, Facebook Pixel observa comportamentul din mediul online al audientei care viziteaza site-ul, iar ulterior retargeteaza aceasta audienta. Pe scurt, mesajele subtile sunt transmise pe Facebook, dupa ce ati manifestat un anumit comportament pe site. Ce mai poate face Pixelul Facebook?

3. Cum instalez Facebook Pixel?

In regula, am stabilit deja ca Facebook Pixel este un instrument extrem de important in campaniile noastre de marketing. Insa cum putem avea acces la el? In cele ce urmeaza trebuie sa te incarci cu rabdarea caracteristica unui om de marketing, pentru ca vom strabate impreuna o poteca tehnica, in care putem doar spera ca nu ne ispiteste vreun Span. Sa incepem deci.

Facebook Pixel este un instrument principal al campaniilor de marketing.
  • Pentru instalarea unui Facebook Pixel trebuie sa ai un site al afacerii tale

  • In al doilea rand, trebuie sa ai posibilitatea sa actualizezi codul site-ului tau web

  • Dupa ce ne-am asigurat ca primii pasi sunt in regula, deschidem Events Manager si selectam + Asociază surse de date și selectează web

  • Nu uita sa introduci un nume pixelului tau, pentru a fi mai usor de identificat

  • Ulterior trebuie sa introduci URL-ul site-ului tau pentru identificarea mai multor optiuni de configurare

Ce facem dupa ce am realizat acesti pasi? Putem spune ca am ajuns la o rascruce de drumuri. Ce alegem: configurarea manuala a pixelului nostru pe site sau folosim instrumentul de configurare a evenimentelor? In cele ce urmeaza, noi iti vom spune cum iti poti configura manual pixelul.

  • Deschide Events Manager

  • Selecteaza pixelul pe care iti doresti sa il configurezi si selecteaza continuă configurarea pixelului

  • Selecteaza optiunea Instaleaza manual codul si copiaza manual codul de baza al pixelului

  • Ulterior găsește antetul site-ului web si lipește codul de bază în partea de jos a secțiunii antetului

Gata! Daca ai reusit sa realizezi toti acesti pasi putem spune ca ai propriu tau Pixel acum. Nu uita sa il hranesti cu campanii bune si copy-uri de calitate, iar el iti va aduce clienti potriviti afacerii tale. Va adauga toate datele despre numarul de conversii, audienta ta sau alte date pe baza carora vei putea monitoriza/evalua o campanie intr-un Dashboard propriu pentru a-ti simplifica intreaga calatorie digitala.  Si nu uita! In tot acest timp Facebook (impreuna cu noi) iti sta alaturi in procesului de configurare, cu instructiuni. Mai multe detalii puteti afla aici.

Acum, ca am stabilit ca nici tehnicul nu e atat de Span precum pare, asteptam impresia ta despre Facebook Pixel in comentarii.